A oficina móbil de atención ás persoas emigrantes retornadas galegas vai estar en Monterroso o vindeiro 24 de xaneiro.

 

Trátase dun punto de atención presencial móbil coa finalidade de prestar un servizo de información e asesoramento para as persoas emigrantes retornadas a Galicia e as súas familias, co obxecto de responder as demandas e necesidades derivadas do retorno.

 

Con este novo recurso, a Secretaría de Emigración reafirma o seu compromiso con facilitar o retorno dos galegos e as súas familias, fortalecendo os lazos coa comunidade galega no mundo.

 

As persoas interesadas en achegarse deben solicitar cita previa no Concello de Monterroso.

 

Esta oficina móbil, que complementará ás xa existentes oficinas permanentes, ofrecerá unha ampla gama de servizos:

 

Asesoramento personalizado: Persoal profesional cualificado proporcionarán orientación individualizada sobre os procesos e requisitos necesarios para un retorno exitoso, axudando a navegar polas complexidades administrativas.

 

Información sobre programas de retorno: A oficina facilitará información detallada sobre programas de apoio deseñados para axudar aos emigrantes no seu regreso e adaptación a Galicia, incluíndo axudas económicas, programas de inserción laboral, e máis.

 

Xestión de trámites: Este servizo prestará apoio aos interesados na xestión os diferentes trámites administrativos necesarios para o retorno.

 

Orientación laboral e profesional: A oficina ofrecerá asesoramento en canto a oportunidades de emprego en Galicia, así como orientación para a validación de títulos estranxeiros e a inserción profesional no mercado laboral galego.

 

Soporte en materia de vivenda e educación: A oficina proporcionará información sobre opcións de vivenda e detalles sobre o sistema educativo galego, esenciais para as familias que retornan con nenos.